Casuta din turta dulce


Atat de mult a fost admirata de veveritele mele incat au ca-m dezmembrat-o.:))
250 gr unt
200 gr. zahar maro( light)
250 ml miere
1 ou mare
1 lingurita de sarer
1 lingurita de bicarbonat
1 lingurita de scortisoara
1 lingurita praf de cuisoare
840 gr faina
bomboane mici colorate
Pentru lipit peretii - royal icing
2 albusuri
400 gr zahar pudra
MOD DE PREPARARE

Untul se bate cu zaharul ,apoi se incorporeaza mierea,oul,sarea ,bicarbonatul,scortisoara,praful de cuisoare ,se amesteca continu. Se incorporeaza jumatate din faina (se amesteca cu mixerul)apoi treptat si cealalta jumatate ,daca mixerul nu face fata framantati cu mana .aluatul obtinut se imparte in 3 se inveleste in folie si se da la rece.
Dupa ce s-a intarit bine aluatul scoatem de la rece si il lucram.Intindem foi pe hartie de copt si decupam upa sablon .Eu am facut casuta cu urmatoarele dimensiuni fata casutei de 16 cm la baza , ianltimea pana la acoperis de 8,5 cm si linia oblica pe care se va sprijini acoperisul sa fie de 10,5 cm. Peretele lateral sa fie de 14 cm la baza si 8,5 cm inaltime, iar acoperisul va putea fii 17,5 cm pe 13 cm.
Am decupat iepurasi sau orice alte forme .(am decupat cu hartie cu tot ,sa nu se strice forma )
Incingem cuptorul si coacem pe treapta de sus pana devin maronii pe margine .
Dupa ce s-au copt le scoatem pe gratar sa se raceasca.
Intre timp facem Royal icing pentru asamblarea casutei.
Se bat albusurile spuma si se in incorporeaza zaharul pudra.


Comentarii