Tort Barbie




Acest tort l-am facut pentru ziua unei fetite!
Ingrediente

* 500 ml lapte
* 1 plic puding de vanilie
* 500ml frisca+300 ml pentru ornat
* 300 gr zmeura
* 300 gr piersici
* 3 plicuri gelatina.
* 1 esenta mare de vanilie
Mod de preparare

Preparam pudingul de vanilie urmad pasii de pe plic si o lasam sa se raceasca.

Dizolvam gelatina si incorporam in pudingul caldut.Frisca o batem spuma o incorporam in pudingul rece ,adaugam vanilia.Compozitia am impartit-o in 2 si intr-una am pus zmeura pasata,iar in cealalta piersici pasate .Intr-un castron tapetat cu folie alimentara , cu fundul destul de ingust, asezam in straturi dupa preferinte cele 2 compozitii.(La acesta nu i-am mai facut blat din lipsa de timp,dar merge intre ele un disc sau 2).

Lasam peste noapte la rece si apoi ornam dupa imaginatie sau ca in imagine.Eu am facut un cilindru in mijloc dupa ce am rasturnat ca sa pot pune papusa.

Sper ca sectiunea s-o primesc curand!

Comentarii