Biscuiti cu cereale

Ingrediente:

  • 120 gr migdale
  • o mana de fulgi de ovaz(sau ce cereale aveti la indemana)
  • 125 gr unt
  • 200 gr zahar
  • 2 oua mari
  • 2 lingurite praf de copt
  • putina coaja de lamaie
  • esenta de vanilie
Mod de preparare:

Intai coacem migdalele 5 minute la cuptor.Le lasam sa se raceasca dupa care le frecam in maini pentru asi desprinde coaja .Nu-i bai daca nu se desprinde in totalitate.
Fulgii de ovaz ii coacem si pe ei ,dar in tigaie pe aragaz ,cateva minute,nu mult pentru ca se ard destul de repede.
Migdalele le punem in robot si le maruntim foarte bine.Adaugam in robot untul,zaharul,coaja de lamaie,faina amestecata cu praful de copt,mixam cateva secunde ,apoi adaugam fulgii de ovaz ,ouale si esenta de vanilie.Se mixeaza pana obtinem un aluat omogen.Aluatul obtinut il impartim in 2 si folosim folie de plastic unsa cu ulei pentru a le da forma de cilindru.Cilindrii obtinuti se dau la rece pana se intaresc.Eu am pus unul la frigider si unu la congelator.Mai usor am lucrat cu cel din congelator.

Eu un cilindru l-am aplatizat ,dar l-am facut cam lunguiet si au iesit ca niste feliute de paine,iar pe celalat l-am lasat asa rotund.Forma fiecare o da dupa plac.


Taiem bucati de 3-4 cm grosime pe care le asezam in tava tapetata cu hartie de copt.
Dam la cuptor (incalzit in prealabil) ,eu am cuptor obisnuit ,pe gaz si am copt la foc mic spre mediu , iar tava am pus-o la ultimul nivel de sus.Am lasat cam 15 minute apoi am intors fiecare biscuit si am mai lasat inca 10-15 minute.

Se servesc reci ,chiar a 2-a zi.




Comentarii