Burgeri

Cine refuză un burger făcut în casă? La noi, nimeni! Un burger perfect are nevoie de ingrediente foarte bune, o chiflă pufoasă și gustoasă, cărniță de calitate, sosuri delicioase și nu în ultimul rând elementele ce îl personalizează: avocado, inele de ceapă, roșii, castraveți murați, cașcaval...


Ingrediente:
  • Chifle burgeri - rețeta Aici 
Pentru chiftelele de carne:
  • 1200 carne tocată de vită
  • 3 linguri de ketchup
  • 3 linguri de muștar
  • 2 linguri ulei de măsline
  • 1 linguriță de pastă de ardei iute
  • sare și piper după gust
Pentru asamblare(după preferință):
Sos:
  • 200 g maioneză
  • 100 g smântână
  • 1 linguriță miere
  • 1 linguriță muștar
  • sare și piper
ketchup
roșii
avocado
inele de ceapă date prin ou și făină, apoi prăjite
cașcaval
castraveți murați

Mod de preparare

Chiftelele de carne:
  • Amestecăm carnea tocată cu ketchup, muștar, ulei de măsline, pasta de ardei iute și asezonăm după gust cu sare și piper. Lăsăm carnea la rece pentru o zi.
  • Cu ajutorul unei forme rotunde formăm chiftelele, ale mele au avut 200 de grame fiecare. Trebuie să fie mai late față de chiflă, doarece la gătit se vor strânge.Chiftelele formate le lăsăm 1 oră la frigider.
  • Gătim chifteaua pe grătar sau la gril.
  • Când ne luăm să gătim chiftelele, celelate ingrediente trebuie să le avem pregătite. Chiflele tăiate pentru că îndată ce este gata chifteaua trebuie să o punem pe jumătatea de chiflă, care este baza, pentru a absorbi sucul cărnii.
Sos: Încorporăm în maioneză smântâna, muștarul, mierea și asezonăm după gust cu sare și piper.
Asamblare:
  • Burgerul îl personalizăm după gustul nostru. Unii preferă cu cașcaval, alții fără...
  • Am pus pe interiorul capacului de chiflă cașcaval și le-am pus în cuptor cât să se topească ușor cașcavalul.
  • Am dat chifteaua de carne puțin deoparte și am uns jumătatea de chiflă cu sos și ketchup, apoi am adăugat rondele de castraveți murați, felii de avocado stropite cu ulei, zeamă de lămâie și sare, felii foarte subțiri de roșii. Am pus chifteaua de carne pe care am uns-o cu sos și ketchup, peste am adăugat rondele de ceapă și am pus capacul chiflei.





Comentarii