Cornuri Fine

Ingrediente:

  • 500 de grame de faina
  • Un praf  de sare
  • 25 de grame de drojdie proaspata
  • 1cana de zahar
  • 4 galbenusuri
  • 60 de grame de untura de porc
  • 200 de lapte

  • 1 galbenus pentru finisat, seminte dupa plac pentru ornat.
Mod de preparare:
 Cernem faina intr-un bol,apoi  facem o adancitura in mijlocul fainii in care adaugam drojdia frecata cu 2 linguri de zahar si 1 lingurita de lapte caldut.Punem bolul la loc calduros pana incepe drojdia sa creasca.
 Galbenusurile si untura se incorporeaza in laptele caldu apoi compozitia obtinuta se incorporeaza in faina.Se framanta bine pana se obtine un aluat fin. Lasam vasul  la loc cald pana isi dubleaza volumul.
Impartim  aluatul in 5 parti egale pe care le modelam ca in imagini.



Eu le-am umplut cu rahat .Puteti opta pentru orice fel de umplutura.Dupa ce am rulat cornurile le-am lasat sa creasca ,apoi l-am uns cu galbenus de ou si am presarat seminte de susan si chimien .
Le coacem la foc mic.
Sursa




Comentarii