Ruladă de post cu gem

Ruladă de post cu gem

Această ruladă este la îndemâna oricui. Obținem un produs delicios într-un timp scurt și cu puține ingrediente.
Iată despre ce este vorba:
Avem nevoie de:

  • 550 g făină;
  • 10 g drojdie uscată sau 25 g drojdie proaspătă;
  • 50 g zahăr;
  • 1 linguriță rasă sare
  • 3 plicuri de zahăr vanilinat
  • coaja rasă de la o jumătate de lămâie
  • 200 ml borș
  • 200 ml ulei de floarea soarelui
  • gem de vișine+miez de nucă/ oricare alt gem 
  • 100 g zahăr pudră
Mod de preparare:
  •  Hidratăm drojdia în 2-3 linguri de apă caldă peste care adăugăm zahărul și lăsăm la dospit 10 minute. Între timp cernem făina, adăugăm sarea, zahărul vanilinat, coaja de lămâie, uleiul, borșul și după cele 10 minute, adăugăm și drojdia cu zahărul. Frământăm bine aluatul obținut și îl lăsăm să dospească cca.30 de minute. 
  • După 30 de minute am împărțit aluatul în 5 bucăți egale. Fiecare parte am întins-o sub formă de dreptunghi, am pus gem de vișine amestecat cu miez de nucă pe o latură, apoi am rulat pentru a obține suluri(batoane).
  • Le-am așezat în tava de cuptor tapetată în prealabil cu hârtie de copt și le-am copt, în cuptorul încălzit în prealabil, la 180 C.
  • După ce s-au rumenit le-am porționat și le-am tăvălit prin zahăr pudră.
 TOTUL VA FI BINE!

Comentarii