Sirop de soc

Până anul trecut nici nu știam că există așa bunătate, aromată și parfumată. Pe la sfârșitul lunii mai am primit o sticlă cu sirop de soc și m-am îndrăgostit pe loc de el.
Ingrediente:
  • 45 flori de soc
  • 1 kg zahăr
  • 1l apă
  • 4 lămâi
  • Răbdare :)
Mod de preparare:
  • Florile de soc se spală bine și se îndepărtează codițele verzi (eu am folosit foarfeca), de preferat să rămână cât mai puține codițe.
  • Într-o cratiță încăpătoare adugați apa și zahărul, puneți la foc mic și amestecați până se topește zahărul. Dați deoparte cratița îndată ce s-a topit zahărul. FOARTE IMPORTANT lichidul nu trebuie să colocotească, trebuie să fie călduț.
  • Peste acest lichid adăugați zeama de la 2 lămâi.
  • Adăugați florile de soc bine scurse și cele 2 lămâi rămase, tăiate felii.
  • Pentru că florile au tendința să se ridice am pus o farfurie mai micuță peste flori, ca să le țină cufundate în lichid.
  • Ținem cratița în frigider 5 zile. După cele 5 zile strecurăm siropul, îl punem în vase și îl depozităm în frigider.

Este un deliciu!

Comentarii

Trimiteți un comentariu