Bust diplomat



INGREDIENTE

Ptentru 2,5 kg de tort avem nevoie de :
2 plicuri pudding de vanilie
4 esente de vanilie
5-6 lg zahar
1 l lapte
1 kg frisca
fructe eu am pus ananas si portocale
3 plicuri de gelatina
MOD DE PREPARARE

Pregatim pudingul cum indica pe plic ,intre timp punem la inmuiat gelatina .Pudingul il punem la racit si cand e caldut( un picut fierbinte ) punem gelatina si amestecam bine pana se dizolva si o lasam sa se raceasca detot ,mestecand din cand in cand.
Batem frisca punem esentele de vanilie ,apoi cand s-a racit pudingul adaugam frisca si fructele .
Pentru bust eu am folosit o tava dreptughiulara tapetata cu folie alimentara si i-am definit talia dupa ce sa inchegat compozitia decupand cu cutitul din ochi ,puteti face sablon,iar sanii i-am obtinut punand compozitie in 2 boluri micute tot tapetate cu folie alimentara.
Normal el se tine la frigider ,dar eu nu am avut timp asa ca l-am tinut 1 ora in congelator si l-am ornat cu pasta .
Poza finala nu este din pacate pentru ca am uitat s-o fac si tortul a fost cadou pentru nasul meu .Pusesem niste nasurasi din frisca .



Comentarii

Trimiteți un comentariu