Biscuiti speculoos

Acesti biscuiti sunt specifici Belgiei.
Ingrediente:
50 gr  migdale pudra
125 gr unt
1 ou
200 gr faina
200 gr zahar
1 plic zahar vanilinat
1 varf de cutit de scortisoara
1 varf de cutit de nucsoara
un praf de ghimbir
2 linguri cacao
1 praf de copt.
Mod de preparare:
Mixam untul cu zaharul pana obtinem o consistenta pufoasa apoi incorporam celelalte ingrediente. Lasam compozitia sa se odihneasca 2 ore la rece . Modelam aluatul dupa imaginatie. Eu am format cilindri cu ajutorul foliei alimentare dupa care am taiat rondele. Puteti intinde aluatul pe folie alimentara si sa decupati cu diferite forme.

Asezam biscuitii pe tava tapetata cu hartie de copt si ii coacem la foc mediu.

Dupa ce se racesc devin crocanti.

Comentarii

  1. Foarte buni si arata asa de bine!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Sunt genu de biscuiti la care ai rontai toata ziua:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buni! Am si eu o reteta asemanatoare dar fara cacao, si sincer sunt excelenti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Adela sunt foarte buni! In reteta pe care am gasit-o nu era cacao , am adaugat eu pentru culoare:)). Cu o saptamana in urma i-am facut fara, la gust au iesit la fel. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu